esmaspäev, 15. august 2016

Tore Ihaste Päev

Pühapäev on tore päev! Eriti tore ja kordaläinud on see siis, kui saab osaleda oma kodukohas Ihaste Päeval.
Kogu päev oli hästi korraldatud ja organiseeritud :) Suur tänu!

Kohale jõudsime varakult- polnud ju kaugele minna ka. Meile tuli vastu üks korraldajatest. Küsis kenasti, kes me oleme ja siis näitas meie telgikoha kätte: "Teie tulge siia, näoga siiapoole...Auto võite parkida sinna..." Ja nii kõikide laadast osavõtjatega- täpselt oli teada, kuhu läheb toitlustus ja kuhu tööstuskaup jne.
Kui hästi läbi mõeldud plaan on paigas, siis õnnestubki kõik :)

Hommik oli ilma poolest küll väga-väga nutune. Panin lapiseeliku selga, jalga soojad sokid ning potikud. Olin valmis ikka halvaks ilmaks ja väheseks müügiks. Võtsin kaasa isegi turunduse raamatu, et külastajate puudumisel saaks lugeda. Aga õnneks seda kõike vaja ei läinud, sest päike tuli välja ja ilm läks soojaks. Potikud vahetasin õige varsti kingade vastu välja :)

Päeva juhtis Rohke Debelakk, kes hoidis inimesi kursis, kus ja mis parasjagu toimub. Samuti oli tore, et ta lihtsalt astus ligi ja rääkis kauplejatega. Tutvustus ja reklaam kulub kõigile hädasti ära :)

Külastajate peale oli mõeldud- tegevust jagus terveks päevaks nii suurtele kui väikestele. Esinejad olid vahvad. Tööd jagus ka müüjatele. Mina olen päevaga väga rahul! Rahvast käis palju, ostjaid oli, uusi tellimusi tuli. Mõnede külastajatega sai räägitud pikemalt, uusi mõtteid ja ideid sain palju :)

Siinkohal tahan kiita ka toitlustust. Sai nii pannkooki, kui burksi ja ehedat šašlõkki samuti. Ma olen šašlõki osas väga nõudlik ja siiani olen parimat saanud vaid venna juures maal. Õnneks on turule tulnud tõesti hea tootega proua Evi firmast "E&I Team OÜ". Portsjon oli suur ja väga-väga maitsev!

Lõpetuseks tahan veelkord tänada Ihaste Seltsi, kes selle suurepärase päeva korraldas!
Kogukonnapäeva kajastas ka Postimees.


Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,
siis vajuta "meeldib" sellel lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

2 kommentaari: