laupäev, 9. september 2017

Tõstamaa khk triiburiidega puusakott

Suvi on kenasti mööda saanud ja juba augusti keskpaigast saadik olen õmmelnud. Miskipärast on sattunud nii, et järjest mitu kotti ja kõik puha rahvuslikud 😊

Esimesena näitan ära Tõstamaa khk rahvariiete juurde õmmeldud puusakoti.
Klient nägi minu blogis rahvuslikku puusale vööga kinnitatavat kotti ja soovis omale ka. Oluline oli koti juures just see, et seda saab aasade kaudu vööga puusale kinnitada. Sest rongkäikudes on ikka vaja tantsida ning jooksupolka vms kiirema tantsu puhul on selline kotike parim.
Kott on piisavalt suur, et mahutada kilekeep, telefon ja muidugi ka veepudel 😊

Kliendil on kahed rahvariided- nii Äksi khk punase triibuga kui ka Tõstamaa khk rahvariided. Otsides vajalikku kangast, olin täiesti valmis selleks, et pean kotile õmblema puuvillase triiburiide. Kuid tänu heale vihjele sain abi just Tõstamaa Käsitöökeskusest ja neil oli olemas jupike villast triiburiiet (villane, atlaspindne, masintelgedel kootud seelikukangas).

Koti juures kasutasin veel punast värvi linast ja voodriks puuvillast kangast.
Kotile lisab pehmuse ja hoiab vormi mahuline vatiin.
Koti mõõdud: kõrgus 25cm + vööaas, laius alt 24cm, sügavus 6cm.
Vööaasa vahele mahub isegi 6cm laiune rahvariide vöö.

Aga hea küll- pildid ka 😊



Kuna paar killukest triiburiiet jäi järele, siis sai veel kaks kotti musta linase kangaga, sang on nendel reguleeritav.
Kõrgus 28cm, laius 25cm, sügavus 6cm. Hind 35.- eur/tk, lisandub transport.
Soovi korral kirjuta mulle: lapitood@gmail.com

Tõstamaa 1:

Tõstamaa 2:

------------------------------
Kui soovid omale sarnaseid tooteid, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,

siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar