teisipäev, 18. juuli 2017

Osalemine Pärnu ja Tartu Hansalaadal

Tere, kallikesed!
Palju aega on viimasest postitusest möödas ja palju asju on vahepeal juhtunud.
Kuid nüüd anna Teile ülevaate sellest, kuidas meil läks suviste laatadega 😊

Pärnusse kutsus mind Aire Uus-Nõmme Talust. Samamoodi, kui mina, on tema lapitekkide õmbleja. Ma muidugi mõistan teie hämmeldust praegu 😉
Et kuidas siis konkurendiga kõrvuti, aga teate, koostöö toimib!!!

Kui ma paar aastat tagasi Maaritiga firmast SinuLab.ee -st rääkisime konkurentsist ja koostööst, siis me mõtlesime välja sellise sõna, nagu ÄRIKADEDUS. See iseloomustab eestlast kõige paremini, ja eriti hullult lööb see välja käsitöö puhul. Ikka proovime me kõike üksi ära teha, isegi magada ei saa, kartes, et keegi tema toodet kopeerib 😋
Aga lõppude lõpuks annab parima tulemuse siiski KOOSTÖÖ.

Nii oli ka meie puhul- tegime koostööd Aire ja Kaire.
Müüsime kõrvuti nii Pärnus kui ka Tartus Hansalaadal. Ja teate, meil läks hästi!!!
Kui ühel ei olnud kliendile sobivat toodet pakkuda, siis teisel jällegi oli. Lõpuks müüsime mõlemad oma tooted maha, lihtsalt klient oli erinev 😊
Tooted ja käekiri on meil kõigil lihtsalt nii erinev, et kliente jagub kõigile!

Tahan väga tänada Pärnu Hansalaada korraldustiimi- väga hoolitsevad olid! Päris tihti käidi telgist läbi ja küsiti, kuidas meil läheb ja kas nad saavad kuidagigi abiks olla. Väga armas, sest ilmaga oli meil ikka kehvasti. Terve reede sadas vihma ja päris kõvasti.Õnneks jäid õhtupoole veekraanid ikkagi kinni ja peale tööpäeva saime kliente ka näha ja teenindada. Laupäev oli ilus ja kuiv ning inimesi oli Pärnus palju. Pühapäev oli lausa ilus, soe ja päikesepaisteline. Selle kolme päeva jooksul sain väga paljude inimestega suhelda- oli turiste nii Lätist, Leedust kui ka Venemaalt. Oli eestlasi, kes oma koduriiki avastamas.
Oli laadamüüjaid, kes kaugelt, kes lähedalt.
Eriti hästi saime võõras linnas jutule Tartlastega 😋

Minu telgi pilt Pärnu Hansalaadalt reedel, kui veel külm oli:

Ja kaks telki kõrvuti:


Tartu Hansalaat oli ainult kahel päeval. Aga ilm oli megasuper nii laupäeval kui ka pühapäeval. Inimesi oli väga palju, ostjaid oli ka. Meie telgid olid otse Raekoja Platsil, seega melu keskel 😊
Ja jällegi olime kahe telgiga kõrvuti. Sõbrad-tuttavad on meil ju samad, kliendid on sarnased, kuid siiski erinevad. Meie kõrval olid lätlased, kellel ka müügiks õmmeldud tooted- ja me ei läinud kaklema, sest kõigile jätkus kliente...
Selle kohta ütlen ma vaid ühte- KOOSTÖÖ on võtmesõna!!!

Pilt minu telgist päikesepaistel Tartu Hansalaadalt:

Ja kaks telki kõrvuti jälle:


Minu käest on küsitud minu reklaami kohta, mis mu telgi küljes on.
Selle ma tegin ise 😊 Joonistasin ette ja värvisin tekstiilivärvidega ära 😊



2 kommentaari:

  1. Milöö ja tore suhtlemina aga.... mitte sõnakestki läbimüügist, mis peaks eriti tähtis olema käsitöölisele! Kas nende laatadega ikka kõhu täis saab ja saadud tulust ka järgmiste toodete jaoks materjali mutetsemiseks vahendeid jätkus? ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui otse vastata, siis laat on pigem reklaami ja uute tellimuste vormistamise koht. Valmis toodete müügist "ratsa rikkaks" ei saanud, kuid ma ei jäänud miinusesse.
      Tellimusi aga sain nii kohapeal, kui hiljem e-maili teel päris mitu.
      Seega mina ise olen rahul :)
      Käsitöö läbimüük on ikka natuke enda teha ka- kui palju teed eeltööd ja kas su toode üldse inimestele peale läheb.
      Blogi aga pole selline koht, kus sellist asja arutada :P

      Kustuta