neljapäev, 1. juuni 2017

Lapitehnikas padjad poistele

Täna on Eestis lastekaitsepäev.
Selle puhul teen väikese postituse lapitehnikas patjadest,
mis sai tehtud ühe pere kolmele poisile.
Tegelikult sai kõik alguse sellest, et pesamunale telliti katsiku kingiks nimeline padi. Kodus aga selgus, et ka vanemad vennad soovivad omale nimega patju 😊😊😊

Esialgu oli minu ehmatus küll suur, kui tellimus tuli, sest ma ei teadnud, kas mul on veel sarnaseid kangatükke. Õnneks oli 😊
Siiski tegin iga padja natuke teistmoodi- et oleks ikka "päris enda oma".

Lapitehnikas padjaümbris on 100% puuvillane kangas, taga lukuga kinnis, sees valmis sisupadi, mille saab pesemise ajaks eemaldada. Suurus: 40x40cm.

Vaadake pilte ja arvake ära, milline oli siis see kõige esimene padi 😉
Kõik koos:

Ja eraldi ka:


----------------------
Kui soovid omale sarnaseid tooteid, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,

siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar