kolmapäev, 1. märts 2017

Lapitehnikas kott sülearvutile

Mõni aeg tagasi tuli vahva tellimus. Sooviti sünnipäeva kingituseks lapitehnikas kotti, mis kaitseks sülearvutit. Kui küsisin vajalikke mõõte, siis nende saamine oli selline salajane ülesanne, et kingi saaja aru ei saaks 😏
Läpaka mõõdud siis 33x23,5x2cm ja kott vastavalt natuke suurem.
Klapp käib kinni takjapaelaga.
Värvide ja mustrite kohta öeldi, et lapitehnikas oleks kõige isikupärasem
ja et oleks selline... naiselik 😊
Niisiis võtsin ette kaunite väikeste lilledega kangad, mustriks valisin kaheksakanna. Polsterdasin selle viltkangaga, et läpakas suures kotis põrutada ei saaks.
Ja vot sisse panin musta värviliste täppidega kanga 😉

Aga aitab jutust- pilte ka:





Seda kaunist lillelist kangast, mis oli sinise põhja peal, oli mul ikka väga vähe. Seetõttu panin koti tagumisele poolele samasuguse lillelise kanga, mis on aga musta põhja peal... 
Ilus minu arust 😍

-------
Kui soovid ka omale sarnaseid tooteid, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,

siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar