reede, 9. detsember 2016

Põlled pisikestele küpsetajatele

Öeldakse, et tühi kõht on kõige parem kokk.
Tegelikult on nii, et lapsed, oma siiruses, on kõige paremad kokad 😊
Need pisikesed põlled rändasid Viimsisse ühe pere lastele,
et nad siis koos perega saaksid ilusaid piparkooke küpsetada.
Et põlled omavahel sassi ei läheks, on neil ka lapse nimetäht peal 😊

Nende põlledega oli aga väga kiire ja seetõttu jäid pildid enne saatmist tegemata.
Õnneks saatis pereema mulle pildi, kui põlled said pakist välja võetud😍😍


Põlled on 100% puuvillased.
--------
Kui soovid ka omale sarnaseid põllesid, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,

siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar