esmaspäev, 5. detsember 2016

Kotid joogamatile

Tere ilusat jõulukuud!
Detsembris on jõulutellimusi palju ja paraku ei saa neid enne näidata, 
kui punase kuuega mehike on nad üle andnud...
Ometi tuleb meile ka selliseid tellimusi, mille saab kohe üle anda :)

Minu käest telliti kott joogamati jaoks. Soov oli, et oleks ikka tumedam, nii et määrdu kott nii kiiresti. Mõtlesin, et teen korraga kaks kotti, siis saab klient valida :)

Kotil on käepärased lühikesed sangad ja reguleeritava pikkusega üleõlasang teevad kotiga liikumise lihtsaks- sõida kasvõi rattaga. Talvel võid ka suusatada :D 
Lukuga taskusse saab peita nii võtmed kui prillid.
Kaunistuseks lapitehnikas riba, millele lisatud ka helkurpaelad, 

et ikka pimedas näha oleks.

Sini-must-valge mustriga kaunistatud kott: NB! See on vaba ja võib saada Sinu omaks!
Soovi korral kirjuta mulle: lapitood@gmail.com



Ja kliendile enam meeldinud kott on puna-must-valge mustriga:



--------
Kui soovid ka omale sarnast kotti, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,

siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar