kolmapäev, 12. oktoober 2016

Kaisukaru uus tulemine

Teate ju küll, kuidas lastele hakkavad meeldima nende esimesed kaisukad.
Olgu selleks siis pehme nukk või jänes või kaisukaru.
Igatahes on ühel noormehel hullupööra vedanud.
Ta on juba teismeline, kuid armas kaisukaru on kenasti alles hoitud.
Üks mure oli noormehel küll. Kaisuka riietus hakkas ära lagunema ja
sees olev pehmendus läks vilti.
Toodi siis kaisukaru minu kätte remonti, koos uue riide ja lipsupaelaga.

Uue hingamise saanud karu on selline eestvaates:

Tagantvaates:

Aga alustame ikka algusest.
Karu vastu võttes ma natuke pabistasin, et kas ta saab päriselt ikka samasugune, kui oli enne. Seetõttu tegin igast õmblusest enne pilti ja alles siis hakkasin üles harutama.

Pildid karust enne eest ja tagantvaates. Näete, et käed ja keha on pooltühjad.


Kehaosa küljest ära harutades, on näha, et krae on ikka väga viletsas seisus:

Kehaosa sai täpselt samasuguse lõike järgi tehtud, kui oli enne.
Ainult materjal on värske :)

Pea ja jalad jäid samaks, need said uue keha külge tagasi õmmeldud.
Ja uut vatiini sai kõvasti sisse pandud. Nüüd on ta nagu uus, aga sama armas :)


Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,
siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar