esmaspäev, 2. veebruar 2015

1/12 on möödas...

Jaanuar on selleks korraks jälle möödas. Kuidagi kiirelt möödus. Kohati selline tunne, et aeg aina lendab ja midagi ei jõua ära teha, sest üks kuu juba kadunud...
Tegelikult on nii palju tehtud ja korda saadetud. Aasta alguses sai natuke puid veetud. Kuigi ilmake selline sügisene, siis ometi peab ahju kütma, et rõskeks ei läheks see olemine. Jaanuari ilmad on nii nagu nad on. Viimase nädala hoidis küll kenasti "paraja"- oli kerge lumekiht maas ja õhutemperatuur ka kergelt miinuspoole peal. Aga viimasel päeval kohe pidi kõik ilusa ära rikkuma ja päev otsa vihma sadama nii, et viimnegi valge laik on kadunud.

Veel panin end kirja koolituskursuste sarjale. Juba kaks korda olen päälinnas koolitusel käinud ja ma olen NII VAIMUSTUNUD sellest kursusest. Ma võiks nüüd hakata ohkima ja puhkima, et "kui kahju, et varem ei sattunud sellisele koolitusele", aga see muuda enam midagi. Küllap ei olnud ma selleks kõigeks veel valmis. Küllap ei olnud mu mõte ja siht nii selge ja sorav, et sellise suure Projektiga algust teha. Nüüd on õige aeg, on õige koht!
Vastused küsimustele: "MIKS ma kardan...?" ja "Mida ma teeksin siis, kui ma EI kardaks?" hakkavad vaikselt ilmet võtma.
Minu puhul lööb välja huvitav tõsiasi, et ma pole veel leidnud head koolitust seal, kus ma parasjagu elan :D  Kui elasin Tallinnas, käisin Tartus koolis ja kursustel, kui elan Tartus, siis käisin Räpinas koolis ja nüüd Tallinnas... Küllap ma pean selle transpordiraha siis maksma, küllap see kuulub mu "kooliraha" hulka :D

Käsitööd ikka teen, praeguseks hetkeks on kõige suuremaks ja  nõudlikumaks "kundeks" saanud mu peaaegu 6-aastane tütar... Näiteks andsin talle mängida rahavriietes nuku,  mille koolis valmistasin. Mõned pildid nukust on näha selles postituses. Nüüd aga küsis Piiga,  miks ma pole temale selliseid riideid valmistanud... ja etteheide ka veel takkaotsa: "Endale ju tegid sellised!"
Või siis teine näide- õmblen parasjagu töökaaslase tütrele täheklotse (tellimus). Piiga kohe küsima: "Aga minu tähed? Millal sa need teed?" 
Eks lähema paari kuu jooksul saate näha, kuidas olukord on lahenenud :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar