esmaspäev, 9. august 2021

Uus algus ehk kuhu edasi?

Head sõbrad!

Kogu see 2021.aasta kevad on olnud minu jaoks üks suur elumuutev sündmus, millest ma ise veel pole väga täpselt aru saanud. Et miks just sellised asjad juhtusid ja kuhu mind edasi suunatakse. Tegelikult peaksin hoopis küsima, kuhu ma ise soovin minna ja kuhu välja jõuda ning kuhu mu süda mind kutsub. 

Siinkohal on sobiv näidata pilti, mis netis ringleb ja mille autorit ma ei tea:


Just nii ongi! Ma kaotasin ennast suures töötegemise tuhinas vahepeal ära ja unustasin, et elu on tegelikult iga päev! 

Kui kevadel sai õppetöö nii koolis kui ülikoolis otsa, siis võtsin endale vabaduse olla lihtsalt niisama... Lihtsalt puhata, lihtsalt proovida olla. Päriselt ka- ma lihtsalt logelesin ja ei teinud mitte midagi 😊 Loomulikult aitas sellele mõnusale logelemisele ja puhkamisele kaasa ka megakuumad ilmad (meil Tartus oli kohati 35*C varjus). Ja nii kulus see juulikuu päris kiirsti ära.

Kui ma eelmisel nädalal, augusti alguses, nägin FB-s väljakutset, ei mõelnud ma hetkegi! Liitusin koheselt FB-s Heli Künnapase augustikuu väljakutsega enesearengu teekonnal.

Vaatame, mis kõik on võimalik ja kuhu teekonnale mind juhatatakse 😊😉😇

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar