kolmapäev, 24. jaanuar 2018

Teadmisi omandamas

Kallid sõbrad!
Käesolevat ehk uut aastat on juba 25 päeva siin ilmas olnud. Kuidagi väga kiiresti lendab aeg- lausa linnutiivul. Iga päev teen tööd ja õpin oma koolitükke, teen eksameid, majandan koduse eluga ja nii ei panegi tähele, et esimene kuu hakkab juba lõpule jõudma.
Kui ma hetkel lõpetan ülikoolis sügissemestrit ja teen eksameid, siis käisin lisaks ka ennast erialaselt täiendamas.
Nimelt toimus 19.jaanuaril Tallinnas tööõpetuse konverents "Mõtlevad käed", millest saate lähemalt lugeda SIIT ja SIIT.
Kuigi võib öelda, et meie peres on käsitöö alati au sees olnud ja mina ise olen käsitööd palju teinud, siis on palju asju, mida ma veel ei tea.
Sellel konverentsil osalemine oli minu jaoks suur au- kuuluda sellisesse kogukonda ja kuulata targemate nõuandeid.
Ma väga tänan korraldajaid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar