esmaspäev, 19. juuni 2017

Lapitehnikas padi ja beebitekk

Sellel nädalavahetusel sai pisipoiss Karl-Patrick kätte omanimelised
padja ja beebiteki.


Kogu tegemine sai alguse nii, et ühel ilusal kevadisel päeval soovis kinkija lapsele katsikuks patja. Sest see on hea kingitus lapsele- oma nimi peal ja puha.
Patja saab ju kasutada kaua-kaua. Lasteaia hommikuringis kaissu võtta või hiljem koolist tulles saab väsinud pea sellele heita 😊
Padja mõõdud 40x40cm.

Veidi aega hiljem soovis kinkija sellele padjale juurde ka beebitekki. Õnneks oli mul samu kangatükikesi veel alles. Veidike ka türkiissinist riideriba, millest tähed välja lõigata.
Ja nii saigi padjale lisaks ka beebitekk mõõtudega 120x120cm.

Soovin pisipoisile palju õnne ja padjale ning tekile pikka iga 😊😉

----------------------
Kui soovid omale sarnaseid tooteid, siis palun kirjuta mulle: lapitood@gmail.com 
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,

siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar