neljapäev, 19. jaanuar 2017

Õmbluskoolitus Tartus- pajakindad

Uuel aastal uue hooga on käima läinud Tartus õmbluskoolitused.
Seekord õppisime "konna"-pajakindaid õmblema.
Nimetus muidugi tuleb nende kujust 😏
Tartu Õmblusklassi fb-lehel on küll palju liikmeid, kuid mitte kõik ei osale koolitustel. Seekord oli osalejaid 4 ja valmisid väga vahvad pajakindad. Ühel juhul muutsime lõike suurust, et õppijale kinnas paremini kätte istuks.

Aga siin on pisike ülevaade kinnastest. Esimene on minu näidis ja teisel pildil juba õppijate enda valmistatud pajakindad.



---------------
Kui Sulle meeldivad mu tööd ja Sa tahad olla kursis minu tegemistega,
siis vajuta "meeldib" minu lehel: https://www.facebook.com/kaire.lapitood/
Kui soovid õmbluskoolitust, siis kirjuta mulle: lapitood@gmail.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar