kolmapäev, 12. november 2014

Tänulikkuse projekt

FB-s ringleb praegu Tänulikkuse Projekt ja kallis õde K. pakkus võimalust avalikult näidata, mille eest ma olen tänulik. Mul on palju, mille eest tänulik olla. Aitäh!
Süsteem on järgmine: palun pange 7 järjestikusel päeval kirja 3 asja, mille eest olete tänulikud ning nimetage iga päev veel 2 inimest, kes saavad sama teha.
1.päev
Täna, esimesel päeval, tahan ma tänada oma ema. Mõnikord on lastel raske tunnistada ema vajalikkust või nõustuda ema valikutega. Minu emal on olnud raske, kohati väga raske, aga nüüd olen ma ise ema ja tean, et mõnikord ongi väga raske... Aitäh Sulle, ema!
Teiseks olen ma väga tänulik oma perele. Oma kallile abikaasale- kuldsete kätega mehele, kelle rahulik loomus tasakaalustab minu keevalise iseloomu. Oma pojale, kelle varaküpsed mõtted ja teod on ka mind suunanud paremuse poole. Oma tütrele, kes mind iga päev kallistab. Aitäh!
Kolmandaks olen ma tänulik, et mul on võimalus käia tööl ja teenida äraelamiseks raha. Olgem ausad- päris ilma rahata ei kujuta elu ettegi.

2.päev
Täna hommikusööki süües tundsin, kui väga olen ma tänulik, et mul üldse on midagi süüa. Kunagi ammu-ammu oli olukord, mil mul polnud raha, et lapsele Pilttit osta. Endast ma ei hoolinud- sai ju vett juua, aga väikelapsele oli see piimapulber siis hädavajalik. Nutsin ja värisesin, kuid läksin kaupluse kassapidaja juurde ja sõna otseses mõttes kerjasin ühe paki. Lubasin raha tagasi tuua 3 päeva pärast, mil laekub lasteraha. Müüa andis selle paki mulle sõnatult. Kui raha tagasi viisin, nutsin jälle- müüa võttis selle raha (30.- krooni) sõnatult vastu. Ma olen talle üüratult tänulik!

Hommikusel kepikõnni ringil mõtlesin, et olen siiralt tänulik selle üle, et mul on käed-jalad otsas ja ma saan neid kasutada. Kunagi ülikooli ajal oli mul üks käsi seotud ja rippus paelaga kaelas. Teises käes oli hunnik raamatuid. Sellisel viisil ma uksi ilma abita avada ei saanud, rääkimata sellest, et oleks käsitööd teinud. Ka oli olukord, kus peale pikka haiglasolekut, tuli hakata uuesti käimist harjutama. Oma jala peal ühest kohast teise jõudmine on lausa luksus.

Olen tänulik Jumalale ja pisikestele Inglitele, kes on mind siiani hoidnud ja kaitsnud. Olen tänulik, et olen elus!

3.päev
Täna oleme koos perega oma uue kodu juures tööd tegemas.
Olen tänulik Pojale, kes aitas õunapuude ümber aiavõrku panna, et metskitsed ja jänesed ei saaks paha teha.
Olen tänulik ämmamammale, kes vaatas päev läbi pisut tõbise Piiga järele.
Olen tänulik äiapapale, kes küttis suurepärase sauna.

4.päev
Täna on isadepäev ja siinkohal tahan tervitada kõiki isasid. Kuid eraldi tahaks välja tuua kolm.

Olen väga tänulik oma pärisisale. Tänu temale on mul lahtine pea ja võime haarata teadmisi lennult. Temalt olen pärinud huvi raamatute ja lugemise vastu. Aitäh!

Olen väga tänulik oma kadunud kasuisale. Tänu temale oskan ma peaaegu kõiki talutöid teha, õppisin traktorit juhtima ja sõitsin esimest korda autoga. Temalt õppisin ma, kuidas tööd TEHA. Aitäh!

Olen väga tänulik oma äiapapale, kelle tohutu energia innustab ka mind rohkem tegutsema, enese ümber korda ja ilu looma. Aitäh!

5.päev
Olen siiralt tänulik oma sõbrannale Merilinile, kes usaldab mind nii jäägitult- on suur au olla Sinu lapsele ristiema! Aitäh!

Olen väga tänulik oma vennanaisele ja ta emale, kes mind keerulises küsimuses aitasid ja toetasid. Aitäh Teile!

6.päev
Usun siiralt, et inimesed tulevad meie ellu kindla põhjusega- kas meile midagi õpetama või meid raskustest üle aitama. Mõnda põhjust ei pruugi me kunagi teada saadagi.

Olen väga tänulik oma sõbrannale, kes mu ellu saabus 1993.aastal. Sa tulid tõrkumata kaasa kõigi mu metsikute ideedega. Sa olid mulle toeks mu kõige raskematel aegadel. Ma tänan Sind selle aja eest!

Ma olen väga tänulik Mairele Ülenurmest, kellega mu teed on ristunud, kellega on mul õnn olla tuttav, sõber ja kaasteeline. Suur tänu Sulle!

Ma olen väga tänulik ja õnnelik, et mu ellu saabus mu abikaasa! Sa tuled just siis, kui ma palves Sinu poole pöördun. Aitäh!

7.päev
Tänasel päeval tahan ma tänada oma kallist-kallist kadunud Vanaema. Korduvalt!!!
See tänu on suurem kui sõnadesse saab panna...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar